Body Step

Det enda jag är riktigt riktit sugen på just nu är att börja träna!
Body Step, is tha shit.
Finns ett gym nere i Zürich, aldeles vid Bahnhofstrasse, är jävligt sugen på att spana in stället..
 Med tanke på vad det kostar att gå på TOKA, och hur mycket dyrare allting annat är här nere, så vette fasen om jag ens vågar mig ner och fråga vad det kostar.

Man fan vad underbart det hade vart! Skulle jag vilja så har jag 5 Body Step pass som jag kan gå på, i veckan!
Not bad, not bad.

image443

Sen finns det ingen bättre step instruktör än Greg, som var på Lifestyle Apopka i Florida.
Tro om han fortfarande är kvar? Anyway, he's my favorite.


Skrivet av: Lisa.H

hihi gumman! saknar dig.. och saknar våra bodystep pass.. det var tider det! kom hem nuuu.. puss


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback