Flumserberg

Jag har haft en underbar dag i skidbacken, massor utav härlig snö, solsken från klarbål himmel, och världens underbaraste utsikt! What more can I say, I LOVE Switzerland!

Här kommer en liten teaser, tills jag har mer tid, kanske ikväll efter tyskan, kanske i morgon..(kommer antagligen inte att kunna ta mig ens ur sängen i morgon!) Men nu ska gå och kolla vad B & C gör.
Toodles!

image407

Skrivet av: EMMA!!!

Fan va nice!!!! UNDERJÄVLABART!!
Det är sån kontrast mot där jag nyss vart med högsommar.... världen är unik!!
Siktar du in dig på NZ Jan2009 då? Häng på förfaaaan!!! =)

KRAAAAAAAM!!!

Skrivet av: Lisa

Oj jääädrar vilken mysig bild :)
DU ÄR SAKNAD - till tusen!

Puss puss

2008-02-06 @ 20:23:42
URL: http://fliza83.blogg.se

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback