Ovant

Det känns lite fel att vakna upp på en lördag och inte ha vart ute till kl 6 på morgonen. Däremot så vaknade jag upp hos Annika i morse, vi sov där Jag och Emilia. Hade filmkväll igår, och jag däckade först. Skapligt trött. Vaknade också först i morse.

Har även vart riktigt duktig idag! Tvättade ju igenom alla, och då menar jag ALLA mina kläder igår, och idag var det dax att laga strumpor. Fattar inte, sen jag kom hit har typ 7-8strumpor gått sönder, varav 3 av dom var olagbara. Jag fattar inte?!

Nåväl, ska snart åka in till Zürich och möta Emma, och inhanlda drickbart till aftonen ;)
Lär göra mig redo.

Tschüs

Skrivet av: Renée

Nee, det får nog bli och gå och hämta bilen hos mamma och pappa.. :p

Annars är det bra med mig ! :) går det bra där nere?? Ja, det är skönt och komma in i rutinerna igen, tjäna lite pengar. Men inge roligt jobb precis. Men det funkar väl så länge.. :P

Ha de bra !! :D Puss..

Skrivet av: Sanna

Laga strumpor? Är det inte lättare att köpa nya? H&M ftw!

2008-02-24 @ 10:52:16
URL: http://sciatica.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback