Stjärna i kanten


Idag har jag verkligen fått en stjärna i kanten! Jag tröttnade på att det var så jävla dammigt i fönstret, så jag hämtade dammvippan och skulle damma, när jag såg att det var FULLT med damm, så jag hämtade min kära vän, dammsugaren och blev äntligen kvitt det äckliga dammet. Medans jag ändå höll på har jag putsat mitt glasbord och jagat dammråttor under sängen.

Det är något otroligt vad fort det blir dammigt och skräpigt. Jag dammsuger trappen ner till mig 2-3ggr/vecka, skulle jag inte göra det (vilket jag gjorde då jag var ensam hemma) Så blir det skitäckligt med massa damm och hår överallt. Skitskabbigt! Så jag och dammsugaren är praktiskttaget bästa vänner.

Och mamma, tro inte att detta är en vana jag kommer att ta med mig hem sen! Ni var smarta nog att inte lägga vitt golv! ;P En sak är då säker,  det blir inga vita golv i mina frammtida boningar! Så otroligt osmart, det enda man får göra då är dammsuga.

( Ojoj, tro hur många gånger damm finns med i detta inlägg? )

Skrivet av: Lisa

JA vitt golv är ju inte att rekomendera.. märkte jag på vårat förra boende och dagens boende! Så vitt står inte högt på listan :) Saknar dig massor.. Puss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback