Bums i säng!

Det blev en riktigt lång tur att gå och lämna glasflaskorna och lämna in ett papper på kommunen.. Gick vid tre, och kom hem 23:10. Bra jobbat va?

Nej såhär var det; jag lämnade barnen, och städade sedan, och efter det så var jag ju ledig, så jag började med att hänga vid datorn, och sedan kolla på gossipgirl revealed (avsnitt ett blandat med kommentarer från skådespelarna..), sen så blev klockan tre, och tänkte att jag ta och gå iväg med dom där glasburkarna medans jag kom ut och fick lite frisk luft, så jag promenerade iväg. Vad skulle jag göra sen då? Ingen aning, så jag tänkte göra Glattzentrum, så jag köpte biljett och åkte iväg, sen så medan jag ändå var i trakten så kunde jag lika väl ta en sväng på IKEA, och utforska fyndhörnan. Var väl mest en massa skrot och stora möbler, var redo och gå när jag såg den, den bara låg där och såg så där söt ut, KNUBBIG. Jag såg den redan första gången jag var på IKEA här, och ville ha den från dag ett, men tänkte att jag lika väl kan köpa den hemma, så man slipper hålla på att släpa.
Men nu låg den ju där, och fläkte ut sig för BARA 8:40franc!! 6franc billigare än orginal.
(1franc = < 6kr)
knubbig
 (( Mamma, jag vet att du kommer bli tokig, men det var som ett tecken från ovan att den skulle bli min!  ))



Efter IKEA var jag in på Glatt, ett stort köpcentrum, med massor utav affärer! Käkade en kebab, och bestämmde träff med Emma efter hennes tyska. Så jag storsade omkring. Och mötte sedan upp henne. Följde henne och åt, sen träffade vi Annika och gick till Starbucks. Och klockan bara rinner iväg, jag måste ju tamefasiken sova nu!

Bums i säng!

Skrivet av: Anna

Åh, Starbucks, varför kan det inte komma hiiiit för? Men du, lärde du dig inget från usa, börja shoppa massa stooora saker redan nu, hur ska de sluta? haha...

Skrivet av: vElin

tjena bruden.. gissa vem som också har en sån där lampa.. fast svart.. jag köpte en stor och en liten!:)

2008-01-31 @ 14:38:16
URL: http://velin.webblogg.se

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback