hostihackihälinen

Vet ni vad Finlanfs bästa skidåkare heter? -Hacki Hälinen.

Nåväl, om det ändå vore så roligt, för det är det allt annat än här på fasanvägen. Varje gång jag lägger mig ner för att sova, så börjar det kittla och klia i halsen, och sen börjar det, hostandet. Host, host, host, host, ända tills luften tar slut, och kräckreflexserna sätter in. Hann precis somna första gången, sen var jag upp och satt en sväng vid datorn och väntade på att det skulle lugna ner sig, sen har jag sovit i kanske2-2½timme tills det var dax igen. Så nu sitter jag här med en bailys och hoppas att denna mardrömmsnatt snart är över. Jobba, bör man göra det när man hostar som en häst? Njae, frågan är ju.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback