IKEA & ÖL

Började dagen med att passa B + 2kompisar, sen vid 1 åkte alla tre, och jag blev ensam hemma, eftersom resten var på roadtrip till Tysklandet. Softade och tog en dusch, och undrade vad jag skulle förgylla dagen med. I brist på annat så letade jag upp hur man skulle ta sig till IKEA, och drog iväg. (Blev dock 40minuters omväg, eftersom jag missade stationen jag skulle av på, så det blev lite sightseeing ist) Strosade på IKEA (störsa IKEA:t jag vart på tror jag), och shoppade lite smått och gott. Sen stämmde jag träff med Hanna på HB, och vi gjorde McDonalds i ett par timmar, sen skulle vi ta en kaffe med Annika & E, men det slutade med 7tjejor och ett par öl. Mycket trevligt var det =) Sen tog Annika & Jag tåget hemmåtöver, och ja, nu sitter jag här, och ska snart sova. Imorgon får vi se vad som händer och fötter. Se om jag kan hitta på en annan utflykt.

Kram!

Skrivet av: Sanna

Men...Men... Det största IKEA som finns är ju det i Kungens Kurva i Sthlm. Där har du väl varit?

Skrivet av: Sanna

"Världens första IKEA-varuhus finns i Älmhult och världens största vid Kungens kurva i Stockholm" - susning.nu

2008-01-21 @ 10:19:11
URL: http://sciatica.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback