Motivation; ZERO!

Jag har ärligt ingen motivation till att packa, för jag har absolut ingen ANING om vad jag kommer att behöva ha med mig, det jag har plockat fram just nu, är typ halva min garderob och hälften av alla mina saker, sure bacon jag kommer få plats med det under 20kg gränsen.No way. Dessutom har jag varken plockat fram skor, och dessutom så är allt inte tvättat ännu, det vill säga att det är mer kläder som ska med. FUCK IT! Jag hatar att packa. Dessutom tyckte dom på SAS att man bara får ha ETT handbagage, och EN handväska. När jag åkte till USA var det iaf liiiiiiiite bättre service, då fick man iaf ha ett handbagage och en handväska/en dataväska. Men nu så går dataväskan som handbagage. Sugit. Det förstörde typ alla mina planer på att få med mig allt. Så nu är jag tillbaka på GÅ.
Saken blir ju inte precis bättre av hesheten, och halsen retas och gör ont...

Det är väl ingen panik ännu, bara man får allt tvättat och iordningställt, så får man rensa när man plockar i det i resväskan, det är helt enkelt så jag MÅSTE göra.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback