Pileup on I-4


Läste igår på aftonbladet om det
här

Det som gör saken lite läskig är att det är på just den vägen som jag åkte när jag skulle hämta/lämna pojkarna i Plant City. Fast är riktigt glad att jag inte är där nu, orka sitta och åka massa omvägar, för att sen hämta upp vildarna? Nej tack, skönt att slippa det!

I början stannade jag alltid i Haines city och käkade frukost på Mcdonalds, och detta är aldels i krokarna.
Och det är inte konstigt att det hände, när jag skjutsade iväg pojkarna på måndagsmornarna så var det nästan alltid dimma där, och lägg brandrök på det, + att alla kör som tokar för att dom ska hinna till jobbet, även fast sikten är dålig.
Undrar bara hur det går för Randy, om han tar sig till jobbet eller ej? För han åker ju denna vända varje dag, och han kör som att han stulit både bil och bensin.

Hittade lite mer info och bilder på Central Florida News 13


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback