Ska bli spännande..

.. på Arlanda på lördag. Har ringt jorden runt för att få veta om jag ska lägga till på min bokning att jag ska ha snowboarden med eller ikke. Tjejen på SAS igår sa att det var bra om jag la till det, men då visste jag inte längden på den, så jag sa att jag skulle ringa tillbaka idag, vilket jag gjorde, fick tag på en kille som sa att man inte behövde säga till att man hade en snowboard med sig, men att jag kunde ju ringa till Swiss och höra, för han kom inte åt deras informationssidor på amadeus. Så jag ringde dit, kom till en kille som snackade engeleska med franskbrytning, och han sa att han inte kunde komma åt min bokning, nähä sa jag och ringde till stället Åsa bokat resan, men där stängde dom kl 16, och detta var 16:30. Så jag bestämmde mig för att ringa till Swiss igen och göra klart med dom om man behövde berätta om snowboarden eller ej. Och vem hamnar jag hos, om inte SAMMA kille som sist. Men nu fick vi iaf utklarat att man inte behövde lägga till snowboarden på bokingen, dessutom var det gratis att ta den med sig, tjejenSAS fick fram att det skulle kosta ca200kr. Så ärligt talat så fattar jag nada.

Så jag åker helt enkelt till Arlanda på lördag med inställningen och förhoppningen på att snowboarden får följa med utan att vara tillagd på biljetten, gratis eller för 200spänn, (helst gratis då!), och att dom har en plastpåse man får lägga in den i, så att det snygga fodralet jag köpt idag inte går sönder eller blir smutsigt.

image336


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback