The return of El Maco

image330


Japp, det är sant, Jossa informerade på Nyår att El Maco var på g tillbaka till svenska McDonalds, och idag är denna dag! Jag ska på McDonalds inom en snar framtid. El Maco är LÄTT den godaste hamburgare, EVER!


Och denna gång hinner jag få ett smakprov innan jag ger mig av ut i den stora vida världen! Missade när den var på besök sist juhu, buhu. =(






Frågan är ju bara NÄR Salsa Chicken Flatbread kommer tillbaka?!
Det är min absoluta favorit, näst efter El Maco. Fast det är klart, El Maco har ju vart på tapeten ett par gånger, men Salsa Chicken har vi inte sett sen vintern då jag åkte omkring i Saaben och spanade på plogbilar, och ja, det är ett par år sedan.

image331
XOXO


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback