Wishes @ Magic Kingdom, Orlando, FL


På nyårsafton så var alla så hysteriska över att se fyrverkerierna, men jag måste då säga att jag är bortskämd, fyrverkerier är inte samma sak nu som innan jag såg Wishes på DisneyWorld i Orlando. Hittade musiken till wishes på datorn, och fick gåshud, så jag fick lov att kolla om det fanns något från fyrverkerierna på youtube.


Det är verkligen, absolut, inte ens i närheten av samma sak att se detta klipp, som att stå där framför slottet, efter en hel, eller halv, eller ett par timmars springande och köande i värmen och solen. Eftersom benen inte längre orkar bära en så sätter man sig ner på den varma asfalten och bara väntar tills det ska börja. Och ja, jag fick gåshud varjegång (även om jag såg det kanske 20ggr)! Något jag också sakar är dom kvällarna man satt hemma och filosoferade på caymus loop, och när klockan slog dax för wishes, så började det dåna i väggarna.

Så här, är ett klipp på avslutningen på wishes:




We're all just children, reaching for our dreams.
There shining high above us, and even though it seems, so far
We put our faith and hope on a shooting star.

Wishes, dream a dream
Wishes, set it free
Wishes, trust your heart
Just believe

Star light, star bright
First star I see tonight
I wish I may I wish I might
have the wish I wish tonight
We'll make a wish, and do as dreamers do.
And all our wishes,
will come true



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback