Packad


Har packat sågott som hela morgonen, och ja, det känns skummt, för det känns som att jag är färdigpackad.
Ja förutom med det som hänger på tork, det som jag ska ha i handbagaget, det som jag ska använda ikväll... och lite annat smått och gott, som min iPod som jag inte vet när jag ska ha tid att lägga in ny musik på.
För ikväll blir det en avskeds Sangria och ett sista besök på Nelson, med brudarna. Kommer ju inte komma hem med 20tåget precis. Sen är det massa annat som är drygt, som att jag måste duscha, städa, och underhålla kidzen. Än så länge har det inte hänt så mkt. Ska åka och handla, och sen försöka få dem till badet en stund. Nä, måste fortsätta pyssla.

Ciao!

Schweden, bis morgen!

Skrivet av: Lisa

Ha en bra dag :)

Skrivet av: Elin

Okej :) Får hoppas vi ses nån dag snart :) Puss o kraaam

2008-07-02 @ 17:37:07
URL: http://ellee.devote.se

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback