Sangria



Jag blev sjukt sugen på Sangria, tänk om jag vart i Zürich,
då hade det bara vart att gå till Sangria-baren och köpa sig en för 36:-, men nej, nu sitter jag i Mora,
och det finns inte en sangria-bar i närheten.
Kollade in systembolagets hemsida, och hittade färdigblandad sangria, fast såklart fanns den inte i Mora,
 närmaste finns i Malung.
Och ja, jag känner inte för att åka till Malung för lite sangria. Så jag funderar på att blanda mig egen.
Men blir det lika gott?! The question is.

Kanske är värt ett försök? Skall fundera på saken.



Ge mig en sangria, fooooooort!

Skrivet av: ° J o H a N N a °

e inte ba o anmäla henne...

e jue ända inte i mitt hemland o sen e hon en sjuk mytoman... ska skicka tibax räkningen o sen skicka ett mejl till henne o fraga va fan hon haller pa me :S

Skrivet av: Lisa

Du kanske behöver gå på avvänjning av all alkohol :) ha ha! Så det är nog bra att du kom till Mora och får vila ner dig på den fronten lite.. Tror du inte? Om du vill ses ihelgen så är jag ledig heeela helgen! Puss!

2008-07-10 @ 19:02:55
URL: http://fliza83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback