Slut på friden


Då var det slut på friden igen, the rest of the family is in the building, efter 1vecka på Malta.
Men jag är GRYMT stolt över mig själv som klarat av att vara hemma i vårat stora hus,
all by myself i en hel vecka, utan att skrämma livet ur mig själv!
För jag är världsbäst på att få för mig saker, som att det är massa läskiga spöken och dyl. här hemma.

Jobb hela helgen, känns sådär faktiskt.
Men det blir feta cash, som kan komma till bra användning i höst.
Vi har en del planer, så att säga.
Right Emma?

Dax för frukost!

Skrivet av: ° J o H a N N a °

hej.. allt bra ??

när var de du kom tibax nu igen ??

pa en tisdag va ??

ska vi ha fest hos mej pa fredagen da??

sa kan vi ha inflyttningsfest för tror jag fatt iordning pa allt da :D skulle va askul jue =)

kram

Skrivet av: ° J o H a N N a °

heej... de e ba bra, men vill aka hem ti sverige nu sa jag kan flytta... nya fam verkar sa jävla snälla jue =)

haha intiriger o intriger, va ba louise som visade sin rätta sida.. men som alla sagt innan, hon vänder ba kappan efter vinden...

men glad hon visa de nu o inte senare..

man beter sej ba inte sa som hon gör.. men hon e inte frisk i huvudet lr nat... ja menna hon gick jue ända pa särskola sa...

oki doki... jag aker ti tyskland helgen innan du kmr pa bröllop iaf.. men du kan jue höra lite me dom sa kan vi jue planera nat.. skulle jue va kul om vi försöker hitta nara av dom nya au apirerna oxo :D party e alltid kul fi fan :D



kram

2008-07-18 @ 18:46:54
URL: http://johannaspratstund.blogg.se/
Skrivet av: emma

humm okej fattar du nått??



ajja men allafall klart vi har stora planer! always!:D

2008-07-20 @ 17:56:41
URL: http://emmalarss0n.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback