Slutkörd



Semester, vad är det?!
I morgon ska det bli J*VLIGT skönt att vara ledig, som jag har längtat!
Idag har vart en pina på jobbet, har haft så otroligt ont i rygg, axel och armbåge.
Ett tag så ont att jag bara ville sätta mig och grina,
när jag insåg hur långt det var kvar tills hemgång.

Men det rullade på, och tiden gick nästan fortfare idag på mitt 10-19:15 pass,
än tiden gick på hela förra veckan när jag gled på lökpasset 9-14:30.
Då stog tiden stilla.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på film,
kan dock inte bestämma mig för vilken, har ett par att välja emellan.
Jumper kanske? enbart för att retas med CH  ;P

Just ja, hade ett mkt trevligt samtal med Emma <3 idag.
Oooh,  I miss you sooo!



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback