Slutkörd



Jag är helt död när jag kommer hem från jobbet om kvällarna! Märks att man inte är van vid så intensivt arbete!
Men det är kul! Jag gillar att sitta på Willys! Gillar mina arbetskamrater, och de flesta kunderna är trevliga.
Är iaf ledig i morgon, vilket jag är värd! Börjar kännas i ryggen att man suttit i kassan i tre dagar. Så det ska bli skönt.

Nå, folk i Mora, vad händer i helgen?! Mer än Mora marknad?! Jag är sugen på att dricka gott, och ja.. dansa?! 
Vafan, jag är öppen för förslag!

Nu ska jag chattra vidare, och sen blir det sängen och HIMYM! 
Barney är min absoluta favorit;




Skrivet av: Lisa

Skönt att jobba lite igen kan jag tro :) Själv längtar jag ihjäl mig efter semester.. vi har iofs knappt nada att göra här men ändå.. Dagarna går lite segt :( Anders jobb ska ut ihelgen så du får väl hänga på de :) ha ha! Puss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback