Våmhusfesten



Ja, igår blev det galet, som vanligt. Hängde med Jannic till Våmhus för att gå på Våmhusfesten. Var en riktigt trevlig kväll, må jag säga! Vi plankade efter många om och men in genom ett hål i stängslet, träffade på sötaste Karro, Räkan & Freppa fruitcake. Träffade även på skogshuggarn, och det slutade med nattmat och övernattning hos Jannics kompis, med 15kattungar och 3hundar. Bra för min allergi, åh ja! När jag vaknade i morse kliade ögonen som aldrig förr, och jag ringde mormor och morfar och fick skjuts hem.

Sen gick Jag, Anna & Chroil på Mora marknad. Ett event som jag skall skriva upp i mitt svarta lilla block under absolut onödiga händelser i Mora. För seriöst, vi gick igenom allt på cirkus 15min! Karamellkungen lyste även han med sin frånvaro.

Och tro det eller ej, jag cyklade! Och fan vad nice det var!! När jag kom hem satte jag mig och skulle kolla lite klipp på YT, men somnade direkt, och vaknade av att Åsa ringde. Jag är inte riktigt säker på vad jag sa de första 5minuterna av vårat samtal.

Nu har jag avnjutit en välförtjänt pizza och kollat på S.O.S, sällskapsresan. Men skall snart förflytta mig in i mitt rum och slå på National Treasure 2, book of secrets. Och vila upp mig till jobbet i morgon.

Ciao, Tschüss!

Skrivet av: Anonym

när ska vi leka då? PUss

2008-07-14 @ 14:26:58
Skrivet av: Lisa

de va ja som skrev!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback