0-2



Så sjukt helt underbart underbart att Sverige spöade Grekerna med 0-2!! Så king!

FY FAN, vilket regnväder som låg över Zumikon igår, helt sjukt galet! Ch och jag tänkte nästan stanna hemma, men ikke, vi begav oss ut, och blev dyblöta. Stog sedan säkert under tak och kollade på bilxtrande och dundrande moln. Nere i stan regnade det också, men inte lika mycket, thank god! Vi mötte upp Emma & Cass, stötte även på Johanna & Lollo, Karin & Henna. Sen mötte jag upp med 24, som även han vågade sig ut, kors i taket! Sen gick vi till Fanzone, och kollade matchen.

Det var typ NOLL med folk, lite tråkigt, men bra så vi inte tappade bort varandra =) Men vid halvlek gav Ch, 24 & jag oss  upp och var less på regnet, så vi uppsökte närmaste tält mer tv och fortsatte andra halvlek där.
Och ja, vad kan man säga, första målet var underbart, och andra var om möjligt ännu mera underbart!!
När matchen var slut hoppade och stojjade Ch och jag som tokar, oc njöt av segern.

Men vi vandrade vidare till ett annat tält, där vi rokkade på dansgolvet, och vandrade efter en stund vidare till tredje tältet, där det blev dans på bord. Japp. Helt kung! Ch & Jag rockade och fick hela tältet att skrika, HEJJA SVERIGE,
och Wir hase die Polizei!! Eftersom dom tydligen hade kommit och sagt att det var dax att stänga av musiken. BUUUUUU!

24 begav sig sedan av hemmåt, och Ch och jag tänkte ta 1 tåget hem, gick till McDonalds och köpte mat, eller ja,
jag fick mat, av min kompis. Ibland är det bra att ha kontakter. Så det blev en billig kväll igår, 24 fyllde oss med öl,
och McDonalds killen med mig mat. Vad med kan man begära?!
JO, att man får maten snabbt och man hinner med tåget!
Vi missade det med bara några minuter. Så det blev 2 tåget hem även igår.

Det var segt att ta sig upp i morse vill jag lova!
Somnade sedan om efter att jag lämnat B & C, och vaknade till, kollade på klockan som var strax innan 12,
och tänkte FAAAAN! jag har försovit mig!! Varför kom ingen ner och väckte mig?! och blev helt skärrad,
men när jag väl insåg att jag ju redan hade vart upp, så somnade jag om gott ett tag till. =)

några av gårdagens bilder;













Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback