Beslutsångest AB



Min kamera håller på att dansa på sista versen, batteriluckan är pajj, skalet på frammsidan håller på att ramla av,
och nu så har linsen börjat jävlas, med att inte vilja åka in helt läng man stänger av den,
och det är ju inte så bra. Så jag har spenderat tiden mellan städat och passat barnen med att googla kameror.
Jag har nog nästan bestämmt vilket jag vill ha, det är iaf en speciellt jag typ läst om på 10sidor.
Och jag blir inte klok! Den ena säger att den är kanon, den andra att nja det finns bättre.

Med tanke på att jag blev besviken på mitt senaste kameraköp, eftersom det stog att den skulle ta så bra bilder i dåligt ljusförhållande och bla bla bla, och den inte gör det! Ja inte jämfört med kameran jag hade innan.
Så har jag nu, om möjligt, ÄNN värre beslutsångest uti detta köp, än det innan. Men ja, jag har nog bestämmt mig ändå, det ska vara en Canon, och det blir nog en IXUS 80 IS rosa, såklart! (Åsa, sorry for beeing a copycat!) 
Men hur kan man motstå denna underbara skapelse?!


Så nu är bara frågan om jag ska råna en bank (vilken?),
ska jag sedan beställa den så jag har den när jag kommer hem,
eller vänta och köpa den när jag landat i Sthlm på torsdag?!
helst vill jag ha den nu.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback