Hoppla polle



Jag som tänkte laga mat, så kommer jag upp och mormor'n står med sleven i högsta hugg,
 så B roffar åt mig och vi går ut och leker.
Det slutade med att den ena var häst och den andre den som står i mitten och piskar på.

Så nu pustar jag bara ut lite, sen ska jag bege mig ut på promenix, dock ser vädret inte så lovande ut med MÖRKA moln. Men men, i värstafall får jag hoppa på bussen.

Å kom precis och knackade på och sa att jag kunde ta sovmorgon imorgon, det är ju så jävla typiskt när jag lovat Laura att jag ska komma till Meilen vid 10tiden... Nåväl, jag kan sova iaf 1h längre. Vilket är skönt.

NU är pINK laddad, så jag säger tack och hej för mig.


Ungefär såhär såg det inte ut när B och jag lekte häst;






Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback