How I met Your Mother



Eftersom att jag är ganska duktig på att skrämma upp mig själv om kvällarna, så jag blir kanonrädd, och tror att det går omkring massa spöken som vill visa sig för mig, så jag blir livrädd, och att mina öron hör massa konstiga ljud, så har jag den senaste månaden plöjt igenom Playa Del Sol, varje kväll att somna till, ibland har det gått 3nätter till ett avsnitt.

Men när jag sedan kollat igenom hela säsongen, så fick jag lov att ha något nytt. Har visserligen 2säsonger kvar av SeaQuest, fast det kan vara rätt läskigt ibland också, så jag bestämmde mig för How I met your Mother, och det har de senste nätterna visat sig vara en otroligt dålig ide, eftersom serien är helt underbar! (vilket jag redan visste iof). Det blir att man plöjer minst 1, kanske 2 och ett halvt avsnitt innan man måste tvinga sig att vända ryggen mot och somna. Snacka om dagens I-landsproblem.


my new best friends ;)

Skrivet av: Anonym

Ja så länge man har Spunk behöver man inget annat :) puss!

2008-06-26 @ 20:15:22
Skrivet av: Lisa

Ja de va jag som skrev då :)

Skrivet av: Elin

TACK :) Vad har du för dig om dagarna nu då? :) kramar

2008-06-26 @ 22:22:25
URL: http://ellee.devote.se

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback