onödigt ..


Tänkte sticka in till stan en sväng och kolla läget, kanske ta en Kebab? en sista zürich-kebab tills jag åker hem, eller kanske subway? Vi får se, jag är sugen på något starkt som smakar. typ chili cheese. Vi får se vad det blir.

I morgon åkte jag på att vara barnvakt på kvällen åt B, C och de 3 Hygrellarna.
Kan bli trevligt, för jag gillar Hygrells.
Dom har vart här och hälsat på idag, jag gjorde ju som sagt pannkakor.
Och ja, Annika sa att jag fått betyget -"Godare än mammas och pappas" och tydligen är deras pappa pannkakskungen. Johan sa han också att dom var kanongoda.
Så ja, Pappa, du har lärt mig väl! ;)

Nu, staden och maten

Skrivet av: Hanna

haha nu har jag äntligen fattat hur man skriver till dig på bloggen. :) Trög som jag är! :D Hur mår du stumpan? :) Hur är det i Zurich? Ser att du ska hem snart, det blir nog toppen ska du se, du kommer ju tillbaka i höst sen! :D Puss o Kram

2008-06-30 @ 22:31:54

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback