Röra på fläsket



Jag håller på att längta ihjäl mig efter en cykel, jag vill ut och cykla. Det är mkt roligare att cykla än att gå.
Men sitter och funderar om jag ska ta mig för och gå ner till Küsnacht, det är 4,7km enligt
google maps.

Det är ju bara ner för berget, så det kan ju inte vara så drygt, kan man tro.
Det tog 1h för Emma och mig att gå halvvägs upp, halvfulla och illamående, kan ju inte sku ta
mycket längre tid att gå hela vägen ner, pigg och alert?! Vi får se.

Ska laga mat och sen ta pINK och bege oss ut på en tur. Det kan bli skönt, nu när det inte är sådär äckligt varmt.




Skrivet av: Katja

Låter som en bra plan :)

Skrivet av: Lisa

Motion är aldrig fel :) Mest skönt.. om man är pigg & alert då! Puss!

2008-06-03 @ 18:43:39

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback