Sex and the City



Det blidde en sen kväll, även denna kväll. Dagarna går aldeles för fort, det är det enda jag har att säga!

Har hängt med Emma hela dagen, gjort stan osäker, och sedan hängt på tennisen och dregglat över B's nya tennislärare. OJOJ! Sen lämnade vi över beata till mormor och drog oss till Sihl City, mötte upp Cass & Bea, vissa shoppade loss, andra fönstershoppade, åt middag på Burger King (som hade Chili cheese tops!!, LYCKA), sen var det bara att skynda iväg till bion.
Där kollade vi på Sex and the City, och jag tror att ingen av oss ville att den skulle ta slut..
Såå bra! Så nu ska jag ta mig i kragen och se alla avsnitten i serien, har ju bara sett lite sporadiskt då och då.
Ja förutom vissa avsnitt som jag sett miljoner gånger. Thank you USA!

Men nu lär jag ta och sova, är som tur är lite tröttare idag än igår! Kunde absolut inte somna, så Emma och jag hade schlagerdisco.

Gute Nach meine Lieblings

image700




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback