Sjung om studentens..



Idag är det student-yra hemma i Mora, och jag hoppas verkligen att ni har miljoner gånger bättre väder där, än vi har här. Grått och trist.
Jag är inte så säker på att jag känner så många som tar studenten, men jag vet EN,
en av de största solstrålarna i Mora; Karro

image701
Jag hoppas du får en helt underbart magisk dag, grattis på studenten!
miss you, see you soon.



Skrivet av: Lisa

då kan jag glädja dig med att det är STRÅLANDE sol här så de som tar studenten idag har UNDERBART väder iaf ;) puss!

2008-06-05 @ 14:11:13
Skrivet av: Anonym

Tack socker! strålande sol och glada miner nästan hela dagen. Varmt i dräkt dock. Din mams kom och var världssöt med några rosor - guld! :) Haha gött att jag kommenterar såhär sju månader i efterhand, men bättre sent än aldrig ;)

2009-01-09 @ 15:28:13

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback