Skönt



Vi åkte in till stan och skulle kolla på Schweiz-Turkiet, köpte öl och började gå mot fanzone, där var det typ smockfullt, så vi var typ de sista som kom in innan polisen ställde sig och hindrade folk att gå in, väl inne försökte vi hitta en bra plats. gick sådär, hanmnade bakom ett träd. Sen i början av andra halvlek så öppnade himlen sig och regnet bara öst ner. (dock inte lika mkt som det gjorde när ch och jag gick till tåget igår..) då bestämmte jag mig för att dra mig hemmöver, hade varken lust och ork att  stå där och bli pissblöt. Men först åt jag lite på Mcd. Tåget var smockfullt och jag var kissnödig. men jag tog mig hem, och det är underbart skönt att ligga nerbäddad i sängen innan tolv!

nu ska jag sova. godnatt.

Skrivet av: Maria

Hihi yes I like it =)


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback