Nu, äntligen.

Nu har klockan slagit två, och jag ska äntligen bege mig ut i solskenet! Frågan är bara vad jag ska klä på mig, det är skapligt kyligt, och jag har tvättat det jag brukar ha på mig då. Så den tröjan hänger och är pissblöt, antagligen ingen smart ide att ta den. Jaja, jag får rota i garderoben.

Tschüss!

Skrivet av: Em

tjo du jag har då fortfarande inte fått betalt! men ja vad gör man, får köpa mej 80 rappen öl:P har fått mitt kort nu allafall, men hittar ingen kod till det på papprerna, skummt.
ikväll ska jag in och köpa nått till Mia , föresten så drar jag till dig imorrn när jag slutar, skippar kalaset:P har ni german todag?

2008-03-06 @ 14:32:27

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback