otursdag?

Det är fan inte min dag idag heller, började med att jag ramlade i trappen när jag hämtat C's mugg längst uppe, och druttade på arslet ner med vatten överallt förutom i koppen.

När sen fick ett ryck och skulle skrubba badkaret, så halkar jag till och slår i proppen som ligger där den absolut inte ska och slår upp ett jack i knölen som sitter på sidan av foten.

Så i morgon lär jag väl vara gul och blå överallt!

Det är nog lika bra att jag gömmer mig i min källare sen när Å kommer hem, så jag inte är ute och slår ihjäl mig någon annanstans. Eftersom det ju är snö ute, så kan det också vara halt. You never know. Lika bra att köra det säkra före det osäkra. Nu ska jag hänga tvätt, det lär väl ändå vara riskfritt?

Skrivet av: Lisa

Shit vilken snygg sida du har fått till :) Många kramar och ha det så roligt :)

Skrivet av: Em

hehe ja man måste ju hålla sig framme! kanske är för att jag alltid är ett steg bakom dig;P Och no danskar lixom:p

2008-03-05 @ 20:33:33
Skrivet av: Em again

emilia är ju också med lite:P

2008-03-05 @ 20:36:24
Skrivet av: Em

mm såg att det var hon idag också, men det är ju tim burton om gjort den med, men hon är med i Harry P också, då är hon ond. dagen har varit kall, mia stod och skakade idag när vi gick ut, ganska illa. Skulle varit skönt att vara hemma med sjukt barn:/ Känner mej lite sjuk nu, kanske inte kan gå ut i heljen

2008-03-05 @ 21:19:25
URL: http://emmalarss0n.blogg.se

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback