Solsken och klarblå himmel

och som vanligt sitter jag nere i min bunker! Gah, jag måste verkligen ordna upp detta, såhär kan jag ju inte hålla på!!

C är fortfarande sjuk, men Å jobbar hemmifrån, hon kom ner för en stund sedan och sa att jag fick göra vad jag ville. Har suttit och planerat och funderat, och har bestämmt mig för att gå till Dorfplatz (Zumikon centrum) och köpa mig ett månadskort, sen tänkte jag svänga in på Denners påvägen hem och ladda upp med bärs inför helgen. Jag är partysugen så innisjutton! Men i morgon är det ju äntligen fredag! Så som vi har längtat..

Nåväl, eftersom jag alltid är så seg iväg på morgonarna, så har jag nu införskaffat mig 2h slötid. Eftersom butikerna,affärerna & biljettluckan på Dorfplatz har stäng mellan 11:45-14 så känns det rätt onödigt att gå dit och hänga på låset i 2h. Jag har gjort det en gång förut, det räcker. Jag lärde mig min läxa då. Antingen skynda sig på morgonen, eller vänta tills 14. Det känns ju som att leva på 1700-talet, när affärerna är stängda över lunch och på söndagar. Nåväl, jag är här för att lära mig av andra kulturer, så jag ska inte klaga.

Äh, nu ska jag se om inte Men in trees kan bli klart snart, jag har abstinens!

Skrivet av: A s t i i i

héhe :)

Skrivet av: Sofia

Kolla in www.surfthechannel.com
där kan du se alla serier uatn att behöva ladda ner de, de kommer upp mer eller mindre bara någon timme efter att de visats i USA

2008-03-06 @ 12:12:03
Skrivet av: Fridah

så snygg blogg :)

2008-03-06 @ 12:12:45
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback