Tyska

Jahapps, då är det dax för tyska. Har inte gjort läxan heller, skämms på mig! Men vafan, fattar ju nada, och dessutom blir jag bara förvirrad, förstår bättre utan att göra det som läxan sa att vi skulle. Virrigt?! I KNOW!
Skulle ha åkt med ett tåg för ett tag sedan, men jag orkade bara inte stressa, så jag sitter och mobbar Emma på msn ist. Alltid lika kul! ;) Men lär väl dra mig strax, längtar lite faktiskt, för då får jag ju faktikst läsa lite Änglar och Demoner, bara några sidor kvar nu. =(

Roligaste idag;

Emma - "Jag ska gå och laga lite kök!"





Skrivet av: Lisa

Kan tänka mig att det e riktigt dyrt där ja.. men deras choklad är som sagt var UNDERBAR :) hihi.. Har du någon adress där nere eller ska man skicka till din mamma?? Puss! Svara idag helst, tack!!

Skrivet av: em

hello vad har du för dej egentligen?? jag hoppas verkligen att du inte ligger och söver!

2008-03-19 @ 11:33:55

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback