Bad/stan & Em



Det är skapligt fint och varmt ute, och jag sitter och funderar om jag ska åka och bada, eller om jag ska dra mig ner på stan och umgås med Emma, Mia & Ch. Jag vill båda två lika mycket, men vad ska jag göra?! Kan ju inte sitta inne hela dagen, det går bara inte! Kanske ska åka och bada i 2h? eller åka in till stan och äta en kebab..Det är inte lätt ibland altså!

Idag när jag var och handlade på Migros så hittade jag två jättesöta hårspännen, prefekta till Nationaldagsfirande och EM. Nu ska jag se om jag kan hitta en svensk flagga, och lyckas vinna ett par sverige-tattueringar på tradera. Sen är jag nästan klar för Nationaldagen och EM-Yran som startar om 2veckor.


image684


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback