Censur



Jag säger som Sohlberg, denna helg är en stor censur!
Men den var KUNG, som alla andra helger,

I fredags entrade vi parken, som vanligt vid fint väder. Cirkus killarna kom förbi, och vid halv fyra(!!) gick vi vidare mot Langstrasse, där vi hängde på Lambada till strax innan sju, då det blev en kebab innan vi (Emma & Jag) gick för att ta oss vidare hemmåt. Vi landade i mitt rum kl 8:10 efter att ha sovit gott på tåget.

image685

På lördgen vaknade vi typ halv tre, tog en dusch och packade väskan, och drog till Adilswil,
där det blev god mat och Eurovision. Jag var grillmaster-grill (som vanligt)
Sen drog vi innåt stan igen, entrade Nelson, och träffade på 24.

image686

Igår var det inte nådigt, vaknade med huvudvärken som jag haft hela veckan
Yey, vilken toppendag! Jag som lovat Laura att hjälpa med Malin 17-21.
Men efter en tur till Uetliberg, en kebab och en huvudvärkstablett var jag fit fort fight,
åkte till Meilen och drog mitt strå till stacken.



När jag sen slutade mötte jag upp med Emma i stan, och vi var hungriga så vi tog första bästa tram till Oerlikon och åt kvällsmat på Burger King, sååååå gott, OCH välförtjänat!

Men nu måste jag fixa och dona, ska iväg till Meilen och jobba lite till idag.




Skrivet av: em

24 ser ut som hasse aro! :D:D


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback