ett par sangria senare..



Jag hade i mina drömmars värld sett fram emot lite sömn denna natt, men ja, planen blev tyvärr ändrad.
Efter sista aupairmötet innan sommaren så drog vi till sangria-baren och drack sangria på uteserveringen.
Hur nice som helst, det är typ fuktigare än fuktigast och varmare än varmast här just nu, det är skönt, men jobbigt.
Imorgon sägs det i vissa tidningar att det skall bli 31C varmt.

Min hals gör ont, och huvudet är trött. Jag ska nog lägga mig nu, så jag får ett par timmars sömn iaf.
Jag har sagt det tidigare, detta kommer bli en jobbig vecka!

image690
Meine Lieblings!

Skrivet av: Emma

Hej söt!
Va kul ni har, lyllosar! :)
Hur länge blir du kvar i Schweiz?
Kram.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback