hahahahaha

Har precis läst Emmas andra gästspel här i min blogg, och ja, vad kan man säga?! Nykterheten på hennes fingrar var nog inte så bra. Men det är kul att läsa, om man fattar. Mest svammel dock, eller?!

Emma är dock på andra äventyr denna natt, så Soglberg är stand in och sussar just nu gott i "Emmas" säng. Och än så länge så snarkar hon inte, hade det vart Emma så hade det vart sågverk här just nu. No offense!
Emma, Ich Liebe Dich! Ja har tom en present i förskott till dig! ;)

Kvällen igår får 4,5 öl av fem. Vi träffade på värsta roliga killen utanför nelson, och Jag & Johannorna har skrattat gott och kommer leva några år till efter denna natt! Det har även kommit fram att vi har dåligt inflytande på Sohlberg, för sen hon började festa med oss så har minnesluckorna blivt många, och hon som aldrig har stannat ute längre än till tre, kom inte ens hem inatt, för att inte tala om fyllematen på McDonalds! MEN, KUL har vi!

image635


Seriöst, jag ÄLSKAR denna låt!!
SÅÅÅÅÅ underbar!!


OH BIS DOCH EIFACH LIEB ZU MIR
LACH MI BITTE ? MACH MI BITTE AHHH

I WOTT SEX, VOM MORGE BIS AM ABE
I WOTT SEX, MIT DR FABE U DR SABE

SCHPITZ MAU DINI OHRE ? I MACH DIR S WIE NE MORE


Skrivet av: Sohlberg

hahaha jaaa ni har fett dàligt inflytande över mig ;P
men sà länge jag har so why not ;S

2008-05-05 @ 23:23:33

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback