Irritation, Sol & SeaQuest

Idag har egentligen vart en helt ok dag, och det förvånar mig alltid när jag inser att det är fredag i morgon. VARJE torsdag. Man går och längtar och väntar hela veckan på att det ska bli fredag, sen när man väl står där på torsdagen, så har man noll koll.

Solen har skinit hela dagen, och det var +12 när jag lämnade B & C kl 8 imorse. Ja täck!
Skulle så stort städa när jag kom hem, men la mig framför datorn, och SOMNADE!
Vad less man blir på sig själv ibland! Men det var skönt att få sova lite, sen när jag väl tog tag i städningen
så blev jag bara less och irriterad på precis ALLT! och såklart, bara för att man är lite bitter och irriterad så jävlas allting tillbaka med en.

B var ju på playdate, och C hade en kompis här hemma, och det var sagt att jag skulle göra pannkakor till oss. Har ju pannkaks-stekar gener, så jag stog där i köket och ägde! Har dessutom kommit på varför pannkakorna blev helt bruna, och inte sådär fint "spräckliga", det magiska ordet är SMÖR. Eftersom C inte tycker om smör, så har jag stekt hans pannkakor utan något alls, och då har dom blivit helt enfärgade och fula. Men idag gjorde jag hälften med och hälften utan smör, och de med smör blev så fina så fina!
(intresseklubben antecknar, jag vet. Har gått och grubblat på detta i flera veckor..)

Sen åkte jag och hämtade B i Meilen, ställde in GPS'en och drog iväg. Denna gång helt UTAN felkärningar!
Men jag undrade där ett tag VART jag hamnat, och vart jag var påväg. Hamnade i värsta buschen!
Syrran; Såg även en massa kossor! Så nu vet jag vart dom gömmer sig!
Är så härligt att kunna åka med fönstren nervevade, och poppa musik!
Låten som spelades på repeat var självklart,; Redwood - Fat Chanse.
Jag har en svag känsla av att det kommer bli en sommarplåga för de i min omgivning.

Men nu så ska jag först hänga lite tvätt, och sen kolla på SeaQuest.
image640
Jonathan Brandis är ju bara sååååå söööööt!
.Rest In Peace.

(hur många orkade läsa ända hit?!)

Skrivet av: johanna

jag orkade läsa ALLT ;P hehe tackar tackar för vip plats ;P händer ikväll da ? puss


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback