Nyttiga klubben

I torsdags när Emma och jag var nere på stan, så var målet att vi skulle ta en promenix i finvädret.
Men planerna ändrades lite, och blev förskjutna. Så när vi åker rulltrappan från HB upp till Bahnhofstrasse såbörjar vi fundera om vi kanske ska ta en bärs ist. Då jag harplar ur mig något i stil med;

-"Jag som trodde vi skulle vara nyttiga.......men ja, vi tog ju trappen förut"

För ist för att ta rulltrappan på Stadelhofen, så tog vi vanliga trappen upp. Ja, what can I say.
Beach 2008 känns väääääldigt avlägset. Vi bestämmde oss för en öl på News bar, men där var det fullt, så vi gick upp till parken och satt och njöt av utsikten, och gick sedan till Stadelhofen, så lite nyttiga var vi allt!

image634
(denna park, mindre folk, detta är från i söndags.)
Emma, Lollo, Karin, Henna & Ch



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback