Så typiskt mig



Hade ju laddat upp för fullt för att följa kvalet till Eurovision, hejjade såklart på BÅDE Sverige och Schweiz, och det är inte bara för att jag är från det ena landet, och förtillfället är bosat i det andra. Utan nej, det var de starkaste låtarna.

MEN, 5minuter innan röstningen slutade så SOMNAR jag, så jag missar ju hela röstningen, det momentet som är det absolut roligaste. Grr, nog för att det var jävligt skönt och välbehövligt, så blir jag alltid lika less på mig själv när sådant här händer. Och aftonbladet blir man ju inte klok på, allt det står om är Perelli hit, Perelli dit. Så jag har förstått att hon gick vidare, men den otroligt söte schweizaren då?! Om jag läst rätt i nattdimman, så gick inte Paolo Meneguzzi vidare. Am I right or wrong?!

Är det så är det HELT skandalöst, för av alla de andra låtarna höll jag på att dö av tristess, och satt och funderade hur jag ens var så dum att jag kollar på skiten. Seriöst, vettigare saker hade jag kunnat ha för mig.
Det grämer mig att säga detta, men Danmark var ju helt ok också, och så gillade jag Malta.. -"I want Voooooodkaaaaa". Couldn't agree more!

Som tröstpris så bjuder jag på Schweiz bidrag; Paolo Menazzi - Era Stupendo



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback