Så var det där med..



...att hitta på tusen anledningar till att INTE göra det man egentligen ska.
Började städa, och insåg att jag inte hade någon musik på (=tråkigt)
Så jag slog mig ner vid datorn och skulle bara trycka på play, vad hände sen?
Jag hittade mobilen som var avständ, satte igång den och hade fått ett sms,
kände att jag borde svara på ett mail som jag skulle gjort för 1vecka sedan,
kollade lite bloggar, skriver detta...
Ja.

Egentligen borde jag städa klart, sen duscha, vila, åka in till stan och fönstershoppa medans affärerna har öppet.
Men vi får se hur långt vi kommer, ska börja med städningen nu igen iaf. Det är ett måste!
På vissa ställen ser man inte ens igenom glasskivan på mitt bord.
Kladd, kladd, kladd, jag vette sjutton vad det är för sullkwåttar jag har haft här på party..
eller vad säger ni Emma, Sohlberg, Hellberg, CH och Cassandra?

;P

over and out



Skrivet av: Sohlberg

vet inte alls vad du pratar om fröken!!

Skrivet av: johanna

kein ahnung du ;P

2008-05-21 @ 17:44:19
URL: http://johannaspratstund.blogg.se
Skrivet av: Lisa

Vet hur det känns att inte hinna med det man ska och vill göra.. men ja.. de kanske är ett bra tecken på att man har något att göra om man inte sitter framför datan jämt.. som tyvärr tar STÖRRE delen av mitt liv :( Bläää! hoppas du har de toppen, saknar dig.. Puss!

2008-05-21 @ 19:39:11
URL: http://fliza83.blogg.se

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback