Sun is shining

Solen bara gassar på här utanför min grardin. Det är nog tillockmed bättre väder idag,
än i går, om det ens är möjligt.
Jag skulle iaf vara duktig och fixa alla saker i morse, men först skulle jag kolla klart på parlamentet jag började se igår innan jag somnade. Även fast avsnittet är helt kung, så somnade jag även denna morgon!!! Seriöst?! Vaknade runt 11snåret, och ja, hela dagen är nästan borta. Segt, segt, segt! MEN, enligt 'Heute' igår, så ska det bli samma väder i morgon som idag. Så jag hoppas verkligen det! Dock ska jag knäcka extra, men, det ska nog gå. Hoppas bara vädret håller i sig över helgen, för då är det planerat grillning.

Men nu ska jag nog gå och hänga lite tvätt, och sedan städa köket och dammsuga och torka golvet, och handla, sen är jag nog klar för dagen tills kl 14:15, då jag ska gå hämta B & C.

image636


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback