vi ska skriva nått

annika gillar chj för hon hämtade hennes drink, som stod på nått ställe så då gick det bra så sen så ska vi nart gå men det 'är ett twg kvar så det spelar ingen roll. min mamma har just adopterat annika så vi är just ny systrar. det är bra för att det finns ju.

senb så nkan vi berätta att sohlöberg är på tgoa och annika diugat nått himla dåligt fattar inegft 'r nått stört som vi inte faqttaer hälst inte jag.

skit i dey men sen så byter vi låt, för det är bara TVÅ LÅTAR O och annika säger att vi måsyte skriva att det är frpn emma sdå at inte henes mamma blir arg på henne, sdå dfet blir nofg bta144


sohlberg: det bluir nog bnra, sa hon njyss

vi ska nästa helj grilla hos henne, mså va fan det bliur ba

Ch har inte hånglat mned henrik än, aka bögen.,det är helt konstigt

beata

när han kyser än, dety bara pirrar i hela kroppen av kåthet: sa sohlberg

han kyssrr som en tjej, sa ch om en tjet, om filip som jag med nkysst, vi bah nej men va fan han va ju cool men annika tyckte inte det eftersom hawn deckade , så va fan, men han va lite gaqy med alla ch är typ gay


nu ska vi snart dra tyill nelsom

men det gör inget

för om man spyr i stockholm så snor folk saker

så zurich e bättre

nu e detta meddelande slut

och jag har nykel hem

skåne till danamrk lalalallalalal skåna till danmark lallalalalalala

ch är bra om mhon tillhör dabnmaerk

fan vad bra

//b emma larsson 050587

jag fyller år npå måndaG:D


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback