Carro, I miss you! <3


Har haft en underbar helg med sötaste och underbaraste Carro.

Jag är så otroligt glad och tacksam att våga vägar korsades i Florida.
Det enda är att vi bor på tok förlångt ifrån varandra!

Helgen har bjudit på måååååååånga skratt..
'I need to piiia'
'i like it hard'
'vinterjacka'





Och nu har jag ju Jimmy-boy på besök.

Carro & Jag körde hårt med honom i lördags, och igår gjorde vi staden och var på au-pairmöte.
Riktigt trevligt!! Kommer bli tomt när han åker.
Men då kommer ju Åsa & Anna som två räddare i nöden nästa onsdag.

Alla är välkomna till Pensionat Annika!

och snart är jag hemma i den lilla byn i skogen.
6veckor 5dagar! Can't wait!





Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback