Död


Även fast jag gick och la mig över 1h tidigare igår än jag brukar,
så var jag fortfarande död i morse.. Segt.
Men men, det var skönt att sova, kan behövas.
Lär ju se till att bli av med denna jävla förkylning till i morgon.

Har kurerat mig hela förmiddagen idag också, och tänkte fortsätta med det ett tag till.
Så skönt.

Har börjat kollat på Eureka, men har fortfarande inte kommit fram till
om det är värt att fortsätta att se, eller inte. Ska kollat nått avsnitt till..



Skrivet av: Lisa

Hmm.. vi skulle kika på Big Wheeels hemsida om biljetter till juldagen men de har vi helt glömt bort :( Ska påminna Anders idag igen! Ha ha.. Ska du med då lr? Ja vi kan ha egen vinmässa OCH massor av GLÖGG kvällar hemma hos oss sen när du kommer hem! Längtar!



PuSS!

Skrivet av: Lisa

Det hade inte kommit ut någon info om juldagen ännu.. men det är ju iaf dit vi ska, på Orrskogen! Sen får du ju göra som du vill helt enkelt.. Men vi säger till om/när man kan/måste köpa biljetter sen iaf :) Så fixar det där sig! Kan du bestämma dig då.. Bra det! Jaaaa längtar efter glögg och vin kvällar! Mumsigt :) Haft en bra dag annars då? Puss!

2008-11-11 @ 15:46:35
URL: http://fliza83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback