Grattis till oss


Idag är det mammas och min dag.
Lisbeth & Elisabeth <3



Skrivet av: Anna

Grattis i efterskott! Då hade tydligen jag oxå namnsdag igår då, hade jag ingen aning om... ;)



What about Brian kollade jag på förut, o den gillade jag... My name is Eárl var amerikanska familjens favvo, så den kollade vi varje kväll ;) Men de andra ska jag spana in oxå, tack för tipsen! :)

Skrivet av: Lisa

Oj oj grattis i efterskott gumman! :)

Hihi.. Inte så lätt att minnas kanske..



Jaha men om du ska till Norge efter sommaren så lämnar du ju oss igen :( Men som sagt var så förstår jag dig!

ut och res medan du kan :)

Man hinner ju rota sig sen.. hihi..



Hur går det med grabbsen där nere då?

Ha en underbar torsdag! Puss o krams.

2008-11-20 @ 10:20:39
URL: http://fliza83.blogg.se/
Skrivet av: Räka

God Afton Herr Spunk!

Hur ligger luggen?!

TACK så hemskt mycket för kortet du skickade på min födelsedag!! Då blev jag riktigt glad:)

Vi hängde i Mora så jag såg det inte förrens senare, o sen har jag varit lat o inte häng på nätet...därav sent tack;)

Läste att frankrike is the place to be, det ser jag fram emot att höra mer om!

Ha det gtteligöttans vännen, nu var det länge sedan vi betade...ett försök till date nästa vecka måhända??



Puss o Kram!

2008-11-20 @ 19:53:16
Skrivet av: Lisa

Tack för ditt inlägg på andra bloggen!!



JAG ÄLSKAR DIG <3 Puss!

2008-11-20 @ 21:21:01
URL: http://fliza83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback