inte min dag..



Idag är inte min dag, jag är inte på humör för något alls.
Dessutom är jag sugen på något gott, säg ostbågar,
eller chilinötter. Men har jag något av det? NEJ.
Det är frustrerande..
Läste dessutom att frukt till stor del endast består av socker.
Så då är det är ju skitsamma att ta en frukt eller en godisbit.
Men jag vet inte, ska man verkligen tro på allt man läser på nätet?
Har en clementin här bredvid som gärna vill bli uppäten..

Ska nog gräva ner mig under täcket, kolla på Miami Inc, och inte komma ut förens i morgon.
Tänkte åka in till stan och handla lite julklappar, men det är lite low på pengar.
Lär ju ha lite tills jag får påfyllt på kontot..
Jag hatar pengar.



Skrivet av: Panna

frukt socker är bättre än sockret som finns i godis. plus att de är massa annat skit i godis som är allt utom nyttigt. så ät en frukt

2008-11-26 @ 15:22:51

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback