Mössfrissa



Påtal om optikern, eftersom det är fredag idag,
så kör jag den lite sunkiga stilen på förmiddagen,
för att fram mot kvällen förvandlas till partypingla.

Så drog på mig mössan och vinterjackan och åkte
till dorfplatz, målet var optikern. I Mora så är det ju typ
bara tjejer som jobbar på synsam, så jag tänkte inte mer på det.

Men när jag stiger in hos optikern här i Zumikon,
så möts jag av två killar som ser helt ok ut.
Shiiieeet tänkte jag, fan att jag iaf inte kammade håret!

Men ja, jag fick gott ta av mig mössan och skämma ögonen ur mig.
Fick göra det bästa utav situationen och drog handen genom det ngra gånger,
så den platta mössfrisyren med fet-slickad lugg inte såg lika hemskt ut.
Men nu så vet jag iaf tills nästa gång;
att man måste göra sig snygg för att gå och kolla synen.




Skrivet av: Sanna

Jag gick till optikern halvfull och halvbakis en gång. Jag såg ut som skräp, luktade sprit och bakfylla och gjorde synundersökning. Det var värre, tro mig. Tänk på det så slipper du ha ångest över att du inte borstade håret... :)


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback