Redan Onsdag


Shitt vad denna vecka gått fort! Visst den är inte slut ännu.
Men det är bara ikväll och imorgon kvar, sen drar jag på weekend in France.
Helt galet fort har det gått. Men det är skönt också.

Började med packlista och plockade fram lite saker jag ska ha med.
Även fast jag hatar att packa, så är det rätt roligt.
Det jobbiga är bara att veta vad man kan tänkas behöva med sig.
Blir det sol, regn, varmt, kallt? Det är den stora frågan.

Och eftersom jag har lite problem med att lita på folk,
så litar jag heller inte på väderrapporten,
och det gör ju inte saken lättare precis.. Men men, det får väl gå.
Ska bli kul att träffa Åsa & Anna igen, och även Marcus såklart!





Skrivet av: Lisa

Jaha så du ska ut på semester du? Fuskigt :) Hoppas att ni får det skoj iaf..



Ja ett år borta förstår inte jag heller, men det kanske var lite andra villkor där borta! Troligen.



Vad ska du göra sen då? Ska du stanna hemma eller vart ska du denna gång då?



PUSS!!

Skrivet av: Lisa

Åh jag vill med ha varmare grader.. fuuuusk!! Jag vill ha sommar, samtidigt som det är sååå fint och mysigt på vintern! Men då ska det vara mkt snö :) Vi har lite vitt på marken iaf.. de e väl najs det med! Hihi..



Jaha så du drar ifrån oss igen sen? Hmm.. inge bra :( Men men.. förstår att du vill gö nå med ditt liv, de vill ja med.. men jag väljer barn, hus och man istället jag :) Hihi.. resa får man göra sen! Men avis e jag ju såklart..



Ha de mys :) Saknar dig! Puss <3

2008-11-19 @ 20:33:05
URL: http://fliza83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback