Schweiziskt körkort


Å berättade att jag måste fixa ett schweiziskt körkort, innan jag vart här ett år.
 Så idag var jag till Geminde och hämtade blanketten, och var sen till optikern.
Han sa det jag redan visste, att jag såg dåligt på höger, men prefekt på vänster.
Eftersom jag ju var hos optikern senast i somras. hehe.. men men.

Så nu måste jag försöka överstätta blanketten (som är på tyska)
och kryssa i svaren på massa frågor om mig.. Yey.
Så måste jag även uppsöka en fotoautomat.
Och denna gång skall jag inte ha en bad hairday,
och försöka att inte se ut som ett miffo.
Som jag gör på mitt Svenska..
Kolla bara:
fejksmile i all ära, håret är högre på ena sidan och platt som en pannkaka..



Det är visserligen 5år sedan, but still..
nej usch!!




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback