Sovmorgon


Fick sovmorgon igår, och även idag. Sååå j*vla underbart skönt!
Men i morgon blir det back to buissnes igen. Men då är det onsdag.
Och endast tre dagar kvar till fredag. Älskar att veckorna går så fort.

Det enda tråkiga är att helgerna också går lika fort, och bara är 2dagar =/
Ingen dansbandskamp är det i helgen heller, tråk!
Hade jag vetat det hade jag ju lika väl kunnat åka till Stuttgart i helgen.
Men ikke! Aja, får fördriva tiden på lördagkväll med något annat spännande ist.

Nu ska jag slänga in en tvätt till, handla & duscha..


Skrivet av: Lisa

Hej gumman! Ja inge dansbandskamp ihelgen nej, trööök.. Suck! Längtar till helgen ändå, de e ju julskyltning på söndag! Sen ska vi på personalmiddag på fredag, blir najs det! Fast just nu e jag inte sugen på nå, ont i halsen ju :( Hmm.. Ha en underbar tisdag ♥ Puss!

Skrivet av: Åsa

vadå ingen dansbandskamp? why?

2008-11-25 @ 16:27:39
Skrivet av: J o H a N N a

kom på utflyttningsfest hos mej :D vi kan grisa ner hur mkt vi vill.. sista dan här då ;)

2008-11-25 @ 23:44:23
URL: http://johannaspratstund.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback