Dansbands Kampen


Eftersom jag sitter x-antal mil ifrån Sverige, och har haft besök.
Så skyller jag på det när jag inte förens idag kollat på
första avsnittet av Dansbands Kampen.
Och ärligt, det är helt sjukt.

När dom presenterade vilka band som var med, så satt jag och hoppades
Scotts, och vilka är sist ut? Jo, Scotts!!
När dom sedan presenteras, så ser jag direkt att dom är i Malung..
och 2sek senare, vilka dyker upp mitt på skärmen om inte Karro & Elle.
Scotts-fantasterna #1..
Sen 2sek senare så dansar Madde förbi.
Jag fick lov att ta pause för att skriva detta inlägg,
jag är helt EXALTERAD!!


Såklart gick kungarna vidare tills på lördag!
önskar jag kunde vara hemma och se det direkt =/



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback